W dniu 21 maja 2015 roku (czwartek) o godz.1400 w sali nr 103 w Urzędzie Gminy w Baranowie odbędzie się VIII sesja Rady Gminy Baranów. Proponowany porządek obrad:

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.

2. Przyjęcie porządku obrad.

3. Informacja Wójta Gminy Baranów dotycząca działalności w okresie międzysesyjnym.

4. Informacja Wójta Gminy Baranów nt. realizacji uchwał podjętych na poprzedniej sesji.

5. Informacja Przewodniczącego Rady Gminy Baranów nt. działalności w okresie międzysesyjnym.

6. Podjęcie uchwał w sprawie:

1)      zmiany Regulaminu Utrzymania Czystości i Porządku na terenie Gminy Baranów,

2)      szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie gminy  Baranów i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi,

3)      zmiany uchwały Rady Gminy Baranów Nr XLV/290/2014 z dnia 02 lipca 2014 roku,

4)      zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Baranów w części dotyczącej wsi Donaborów,

5)      uchwalenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego fragment wsi Donaborów dla działek nr 454, 455, 343/1 oraz części działek nr 429,  649 obręb Donaborów ,

6)      przystąpienia do zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego fragment wsi Baranów.

7. Interpelacje i zapytania radnych.

8. Wolne wnioski i informacje.

9. Odpowiedzi na interpelacje.

10. Zamknięcie sesji.

                   

 

 

                                                                                 Przewodniczący Rady Gminy

 

                                                                                      /-/ Andrzej Stodolski