Kompetencje Wójta Gminy Baranów
1)reprezentowanie Urzędu na zewnątrz
2)prowadzenie bieżących spraw Gminy,
3) podejmowanie czynności w sprawach z zakresu prawa prac i wyznaczanie innych osób do podejmowania tych czynności,
4) wykonywanie uprawnień zwierzchnika służbowego wobec wszystkich pracowników Urzędu,
5) zapewnianie przestrzegania prawa przez wszystkie komórki organizacyjne Urzędu oraz jego pracowników,
6) okresowe zwoływanie - nie rzadziej jednak, niż raz w miesiącu - narad z udziałem kierowników poszczególnych jednostek organizacyjnych w celu uzgadniania ich współdziałania i realizacji zadań,
7) koordynowanie działalności komórek organizacyjnych Urzędu oraz organizowanie ich współpracy,
8) rozstrzyganie sporów pomiędzy poszczególnymi komórkami organizacyjnymi w szczególności dotyczącymi podziału zadań,
9) udzielanie odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych, o ile Statut Gminy nie stanowi inaczej,
10) czuwanie nad tokiem i terminowością wykonywania zadań Urzędu,
11) przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawcy,
12) upoważnianie swoich Zastępców lub innych pracowników Urzędu do wydawania w jego imieniu decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej,
13) przyjmowanie oświadczeń o stanie majątkowym od przewodniczącego rady gminy oraz pracowników samorządowych upoważnionych przez Wójta do wydawania w jego imieniu decyzji administracyjnych,
14) ogólny nadzór nad prawidłowym wykonywaniem przez pracowników Urzędu czynności kancelaryjnych,
15) wykonywanie innych zadań zastrzeżonych dla Wójta przez przepisy prawa i Regulamin oraz uchwały Rady.
16) prowadzenie ksiąg rachunkowych
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Regulamin Organizacyjny Urzędu |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Agnieszka Kolankiewicz |
Data wprowadzenia: | 2003-09-03 10:06:46 |
Opublikował: | Agnieszka Kolankiewicz |
Data publikacji: | 2003-09-04 09:32:21 |
Ostatnia zmiana: | 2017-05-24 08:53:30 |
Ilość wyświetleń: | 9678 |