Zarządzenie Nr 5/2009 Wójta Gminy Baranów w sprawie zmiany Regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Gminy
Zarządzenie Nr 5/2009
Wójta Gminy Baranów z dnia 17.06.2009 r. w sprawie zmiany Regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Na podstawie art. 39 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1465) zmienia się Regulamin wynagradzania pracowników Urzędu Gminy ustalony Zarządzeniem Nr 2/2009 Wójta Gminy Baranów z dnia 29 kwietnia 2009 r. w ten sposób, że § 1 Załącznik nr 1 Zarządzenia Nr 2/2009 Wójta Gminy Baranów z dnia 29 kwietnia 2009 roku w sprawie Regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Gminy otrzymuje brzmienie: Wykaz stanowisk, wymagań kwalifikacyjnych na poszczególnych stanowiskach oraz poziomów wynagrodzenia zasadniczego i dodatku funkcyjnego Tabela I. Kierownicze stanowiska urzędnicze
Lp. Stanowisko Kategoria zaszeregowania Stawka dodatku Funkcyjnego do dodatku funkcyjnego do Wymagania kwalifikacyjne minimalna maksymalna Wykształcenie oraz umiejętności zawodowe Staż pracy (w latach) 1 2 3 4 5 6 1 Sekretarz Gminy XVII XIX 7 wyższe 4 2 Naczelnik wydziału XV XVIII 7 wyższe 3 3 Kierownik referatu Pełnomocnik do spraw informacji niejawnych, zastępca naczelnika wydziału XIII XVIII 6 wyższe 3 4 Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego XVI XVIII 6 według odrębnych przepisów 5 Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego XIII XVI 4 według odrębnych przepisów 6 Zastępca skarbnika gminy - w gminach do 15 tys. mieszkańców XV XVII 5 wyższe ekonomiczne lub podyplomowe ekonomiczne 3
Tabela II. Stanowiska urzędnicze
Lp. |
Stanowisko |
Kategoria zaszeregowania |
Stawka dodatku funkcyjnego do |
Wymagania kwalifikacyjne |
||||
| ||||||||
Wykształcenie oraz umiejętności zawodowe |
Staż pracy (w latach) |
|||||||
minimalna |
maksymalna | |||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|||
1 |
Radca prawny |
XIII |
XVIII |
6 |
Według odrębnych przepisów |
|||
2 |
Inspektor |
XII |
XVI |
--- |
wyższe |
3 |
||
3 |
Starszy informatyk |
XI |
XV |
--- |
wyższe |
3 |
||
4 |
Podinspektor |
X |
XIV |
--- |
wyższe średnie |
--- 3 |
||
5 |
Informatyk |
X |
XIV |
--- |
wyższe średnie |
--- 3 |
||
6 |
Specjalista |
X |
XIII |
--- |
średnie |
3 |
||
7 |
Samodzielny referent |
IX |
XII |
--- |
średnie |
2 |
||
8 |
Referent prawny |
VIII |
XII |
--- |
wyższe prawnicze |
--- |
||
9 |
Referent prawno-administracyjny |
VIII |
XII |
--- |
wyższe prawnicze lub administracyjne |
--- |
||
10 |
Referent, kasjer, księgowy |
IX |
XI |
--- |
średnie |
2 |
||
11 |
Młodszy referent Młodszy księgowy |
VIII |
X |
--- |
średnie |
--- |
||
|
Tabela III. Stanowiska pomocnicze i obsługi
p |
Stanowisko |
Kategoria zaszeregowania |
Stawka dodatku funkcyjnego |
Wymagania kwalifikacyjne |
||||
| ||||||||
Wykształcenie oraz umiejętności zawodowe |
Staż pracy (w latach) |
|||||||
minimalna |
maksymalna | |||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
| ||
1 |
Pracownik II stopnia wykonujący zadania w ramach robót publicznych lub prac interwencyjnych |
XII |
XVI |
---- |
wyższe |
3 |
||
XI |
XV |
--- |
wyższe |
3 |
| |||
2 |
Pracownik I stopnia wykonujący zadania w ramach robót publicznych lub prac interwencyjnych |
X |
XIII |
--- |
średnie |
3 |
||
IX |
XI |
--- |
średnie |
2 |
||||
VIII |
X |
--- |
średnie |
--- |
| |||
3 |
Kierowca samochodu osobowego |
VII |
VIII |
--- |
według odrębnych przepisów |
| ||
4 |
Robotnik gospodarczy |
V |
VII |
--- |
podstawowe |
--- |
| |
5 |
Sprzątaczka |
III |
IV |
--- |
podstawowe |
--- |
| |
6 |
Pomoc administracyjna |
III |
VII |
--- |
średnie |
--- |
| |
7 |
Sekretarka |
IX |
X |
--- |
średnie |
--- |
||
8 |
Konserwator |
VIII |
IX |
--- |
zasadnicze zawodowe |
--- |
||
9 |
Palacz c. o. |
VIII |
IX |
--- |
zasadnicze zawodowe |
--- |
||
|
§ 2
Zarządzenie wchodzi wżycie po upływie dwóch tygodni od podania go do publicznej wiadomości pracowników poprzez wywieszenie tekstu na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Baranowie z mocą obowiązującą od 01.05.2009 r.
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Natalia Pieprz |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Natalia Pieprz |
Data wprowadzenia: | 2009-07-08 12:45:33 |
Opublikował: | Natalia Pieprz |
Data publikacji: | 2009-07-08 12:54:07 |
Ostatnia zmiana: | 2009-07-08 12:54:21 |
Ilość wyświetleń: | 4099 |