W dniu 30 listopada 2015 roku (poniedziałek) o godz. 1500 w sali nr 103 w Urzędzie Gminy w Baranowie odbędzie się XV sesja Rady Gminy Baranów
Proponuję następujący porządek obrad: 1.Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad. 2.Przyjęcie porządku obrad. 3.Przyjęcie protokołu z XIV sesji. 4.Informacja Wójta Gminy Baranów dotycząca działalności w okresie międzysesyjnym. 5. Informacja Wójta Gminy Baranów nt. realizacji uchwał podjętych na poprzedniej sesji. 6.Informacja Wiceprzewodniczącego Rady Gminy Baranów nt. działalności w okresie międzysesyjnym. 7.Wybór Przewodniczącego Rady Gminy Baranów. a) powołanie Komisji Skrutacyjnej b) przyjęcie regulaminu głosowania c) przeprowadzenie tajnego głosowania d) przedstawienie wyników głosowania e) podjęcie uchwały f) przejęcie przez Przewodniczącego Rady Gminy Baranów prowadzenia sesji od Wiceprzewodniczącego najstarszego wiekiem. 8. Podjęcie uchwał w sprawie: 1)obniżenia ceny żyta przyjmowanej do podatku rolnego w 2016 r. 2)wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenie stawki tej opłaty na terenie gminy Baranów 3)określenia wysokości rocznych stawek podatku od środków transportowych 4)stawek podatku od nieruchomości 5)określenia obowiązujących wzorów deklaracji podatkowych oraz informacji w sprawie podatku rolnego, leśnego i od nieruchomości 6)przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części wsi Żurawiniec i Grębanin. 7)stwierdzenia wygaśnięcia mandatu radnego Rady Gminy Baranów 9.. Interpelacje i zapytania radnych. 10. Wolne wnioski i informacje. 11. Odpowiedzi na interpelacje. 12. Zamknięcie sesji. Wiceprzewodniczący Rady Gminy /-/ Marek Majczyk