1. Otwarcie obrad.
2. Przyjęcie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołów z XII i XIII (nadzwyczajnej) sesji.
4. Sprawozdanie Wójta Gminy Baranów z działalności za okres międzysesyjny.
5. Sprawozdanie Wójta Gminy Baranów z realizacji uchwał.
6. sprawozdanie Przewodniczącej Rady Gminy Baranów z działalności za okres międzysesyjny.
7. Podjęcie uchwał w sprawie:
1) zatwierdzenia taryf za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków,
2) zmian budżetu na 2011 rok,
3) zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Baranów na lata 2011-2016,
4) określenia obowiązujących wzorów deklaracji podatkowych oraz informacji w sprawie podatku rolnego, leśnego i od nieruchomości.
5) zmian Uchwały Nr VII/49/2011 Rady Gminy Baranów z dnia 29.06.2011r. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Grębanin,
6) przyjęcia od Powiatu Kępińskiego darowizny nieruchomości położonej w Grębaninie oznaczonej geodezyjnie jako działka numer 502/29,
7) przystąpienia do zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Baranów,
8) przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi sołeckiej Baranów,
9) uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Słupia p.Kępnem,
10) ustalenia wynagrodzenia Wójta Gminy Baranów,
11) zasad wnoszenia, cofania i zbywania udziałów i akcji przez Wójta Gminy Baranów,
12) regulaminu określającego wysokość oraz szczegółowe warunki przyznawania nauczycielom dodatków.
8. Przyjęcie informacji dotyczącej raportu o stanie oświaty za 2010r.
9. Interpelacje i zapytania radnych.
10. Wolne wnioski informacje.
11. Odpowiedzi na interpelacje.
12. Zamknięcie sesji.
Przewodnicząca Rady Gminy
/-/ Anna Brust